جهان سلامت

کلمات کلیدی

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه مراقبت های پس از اسلیو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم.

مراقبت های پس از عمل اسلیو

یکی از روش های سریع لاغر شدن؛ جراحی اسلیو معده است. در این روش جراحی، جراح لاغری طی عمل لاپاراسکوپی حدود 80 درصد از معده را خارج می کند، که همین موضوع باعث تغییرات هورمونی و در نهایت کاهش وزن می شود.

در صورتی که در انجام مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده دقت لازم را داشته باشید قطعا از خطرات جراحی اسلیو تا حد زیادی در امان خواهید بود، همچنین بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. از جمله اقداماتی که نیاز است بعد از این عمل جراحی انجام دهید عبارتند از:

درمورد تغذیه پس از عمل اسلیو بیشتر بدانید.

اصولا پس از عمل اسلیو نیاز است که بیمار دو شب در بیمارستان به منظور مراقبت های بیشتر بستری بماند. از جمله مراقبت های بیمارستانی پس از این عمل عبارتند از:

یکی از نکاتی که در روزهای اول بعد از عمل اسلیو باید به آن توجه داشت پیاده روی روزانه است، چرا که این موضوع مانع لخته شدن خون در رگ ها می شود.

همه چیز را درمورد عمل بای پس بدانید.

شاید شنیده باشید که برخی بیماران پس از جراحی اسلیو کاهش وزن چشمگیری را تجربه نمی کنند. این اتفاق به دو دلیل رخ می دهد:

رژیم غذایی پس از جراحی اسلیو باید تا دو هفته شامل مایعات باشد و به مروز غذاهای جامد را به آن اضافه کنید.

پیاده روی بعد از عمل اسلیو یکی از الزامات روزانه برای کاهش وزن سریعتر و جلوگیری از افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو است. اما انجام فعالیت های ورزشی خاص و قدرتی حداقل تا یک ماه پس از جراحی توصیه نمی شود. همچنین انجام حرکات شکمی تا دو ماه بعد از جراحی اسلیو ممنوع است.

یکی از موارد تاثیرگذار در نتیجه عمل جراحی اسلیو تغییر سبک زندگی است. عدم مصرف دخانیات، نوشیدنی های الکل دار و مواد مخدر، داشتن رژیم غذایی سالم، انجام حرکات ورزشی تجویز شده و کنترل استرس باعث افزایش کیفیت زندگی پس از عمل اسلیو معده می شود.

سخن پایانی

ما  امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار مناسبی را در زمینه مراقبت از عمل اسلیو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/

 

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یکی از مشهور ترین برند های طلا سازی یعنی تیفانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

طلای تیفانی

اولین مؤسس یعنی چارلز لوئیس تیفانی اولین فروشگاه خود را در خیابان برادوی در نیویورک با کمک هزینه یک هزار دلاری پدرش تأسیس کرد. به سبب موقعیت مکانی که این فروشگاه داشت، به زودی مورد توجه بانوان ثروتمند آمریکایی قرار گرفت. بانوانی که به دنبال سبک های جدید جواهرات امریکایی یا سبک های زمان ویکتوریا بودند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید طلا و جواهر بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

هفت سال پس از این اتفاق برند تیفانی اند کو این افتخار را به دست آورد که برای دومین بار «نشان بزرگ ایالات‌متحده آمریکا» را طراحی کند. تمام این اتفاقات دست به دست هم دادند تا برند تیفانی به سرعت در رده گران‌قیمت‌ترین و معروف‌ترین برندهای جهانی قرار گیرد. البته که کیفیت و طراحی منحصربه‌فرد محصولات این برند هم در ارزشمندی آن بی‌تأثیر نبودند.

هر چند در آغاز tiffany یک کمپانی تجمل گرا بود که همه مردم توان خرید از آن را نداشتند ولی با این حال توانست با گستردگی محصولاتش برای طیف های گوناگون جامعه به موفقیت بیشتری دست یابد و همیشه طرح ها و مدل های ارزان تری هم بود که هر فردی می توانست آن را تهیه کند,نکته جالب برای کمپانی تیفانی این بود که همه محصولات با هر قیمتی را داخل یک جعبه آبی رنگ مزین به یک ربان ابریشمی سفید به مشتریان خود عرضه می کرد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که به شنیده شدن هرچه بیشتر نام تیفانی کمک کرد خریداری بزرگ‌ترین و مرغوب‌ترین الماس زردرنگ جهان توسط این کمپانی بود. در سال 1878 چارلز لوئیس تیفانی بزرگ‌ترین و بهترین الماس زرد جهان را خریداری کرد. این خبری بود که مانند بمب در سرتاسر جهان پیچید! این الماس با قیراط 287.42 به نام “الماس تیفانی” نام‌گذاری شد.

درمورد 9 مورد از مهمترین مزیت های طلا بیشتر بدانید.

این کمپانی معروف در سال 2008 با شرکت سافت بانک اپراتور ژاپنی تلفن همراه برای تولید تعداد بسیار محدودی از تلفن همراه قرار داد همکاری امضا کرد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یکی از مشهور ترین برند های طلا سازی یعنی تیفانی در اختیار شما دوستان و همراهان همیشگی قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طلا و جواهرات می‌توانید به سایت خوب آ اس بی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی طبیعی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در مورد این موضوع به شما عزیزان و همراهان همیشگی بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ارتودنسی کامل

ممکن است افراد زیادی را دیده باشید که با مشکلات زیاد فک و دندان دست و پنجه نرم می کنند . اصلا شاید خود شما هم یکی از همان افراد باشید. اگر مشکلات فک و دندان شما خیلی زیاد است و ناهنجاری های دیگری را نیز برای شما به وجود آورده است، حتما باید دندان های شما به طور کامل ارتودنسی شود. برای ارتودنسی کردن کامل دندان ها هم می توان به سراغ انواع مختلفی از ارتودنسی ها رفت. پزشک با معاینات و بررسی های خود تصمیم می گیرد که کدام شیوه را برای ارتودنسی انتخاب کند.

ارتودنسی ثابت، ارتودنسی است که در طول درمان نیاز نیست که بیمار آن را از دهان خود خارج کند. در حقیقت این دستگاه ها از اجزایی نگینی شکلی که روی دندان ها ثابت می شوند و براکت نام دارند تشکیل می شوند. براکت ها به کمک سیم های کشی و الاستیک هایی که دور تا دور آن ها پیچانده می شوند به دندان ها می چسبند.

درمورد ارتودنسی کامل بیشتر بدانید.

معمولا ارتودنسی لینگوال را پس از ارتودنسی ثابت معرفی میکنیم؛ زیرا ارتودنسی لینگوال یا زبانی هم از انواع ارتودنسی ثابت است و اجزا و عملکری شبیه به آن دارد. در ساده ترین تعریف می توان گفت که ارتودنسی لینگوال یا زبانی همان ارتودنسی ثابت است؛ اما با این تفاوت که اجزای ارتودنسی که شامل براکت ها و سیم ها هستند، پشت دندان ها و در کنار زبان قرار می گیرند؛ به همین علت است که به آن ارتودنسی زبانی می گویند.

برای ارتودنسی نامرئی هم از پلاک های متحرک استفاده می شود. تفاوت این ارتودنسی ها با سایر ارتودنسی های متحرک همانطور که از نامش پیداست، نامرئی بودنشان است. این ارتودنسی ها معمولا پلاک های مشخصی دارند که در هرجلسه مراجعه بیمار به متخصص ارتودنسی، یک شماره از آن که متناسب با دهان و دندان های بیمار ساخته شده در اختیار وی قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی رنگی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات جامع و کاملی را درمورد ارتودنسی کامل در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم تا همه چیز را درمورد این موضوع بدانید و از آن استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.bestdentists.ir/

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ارتودنسی بزرگسالان با ارتودنسی کودکان متفاوت است. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوب و کاربردی را در زمینه ارتودنسی بزرگسالان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ارتودنسی بزرگسالان

تکنیک های مناسب مسواک زدن کلید حفظ لبخند سالم با بریس ها است. این وبلاگ را بخوانید تا بدانید که چگونه مسواک زدن بین دندانی می تواند سلامت دهان شما را بهبود بخشد. درمان ارتودنسی می تواند مسواک زدن دندان را برای بیمار دشوار کند.

برس بین دندانی (IDB) یک برس کوچک و مخصوص طراحی شده است که برای تمیز کردن بین دندان ها یا براکت هایی که مسواک سنتی نمی تواند به آنها برسد استفاده می شود. کسانی که بریس ارتودنسی ندارند از مسواک بین دندانی برای تمیز کردن دندان استفاده می کنند، اما بیماران ارتودنسی نیز از آنها برای تمیز کردن اطراف و بین براکت ها و سیم های دندان استفاده می کنند.

قبل از خرید برس بین دندانی IDB ، حتماً از ارتودنتیست خود بپرسید که کدام اندازه برای مسواک زدن دندان شما مناسب است. برس های بین دندانی در اندازه های مختلف ارائه می شوند. آنها دارای رنگ های مختلفی هستند. بیماران ارتودنسی پس از مسواک زدن با مسواک سنتی باید یک بار در روز از مسواک بین دندانی استفاده کنند.

همچنین درمورد ارتودنسی سریع بیشتر بدانید.

ارتودنسی دو فازی می تواند برای کودکان با مشکلات ارتودنسی بسیار عالی و موثمر ثمر باشد. در این وبلاگ در مورد مزایای بریس کودکان بیشتر بدانید.

هدف از ارتودنسی فاز اول کمک به رشد صحیح فک کودک است. ارتودنسی فاز دوم بر ایجاد لبخندی زیبا و کاملاً کاربردی متمرکز است. این مرحله از درمان معمولاً با بریس مشخص می شود زیرا دندانهای بزرگسال کودک تقریباً کاملاً رشد کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی دو دندان جلو بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

رایج ترین زمان برای شروع ارتودنسی در نوجوانان و کودکان فاز دوم است. هنگامی که درمان به اندازه کافی زود شروع می شود، احتمالاً بیمار تا زمان شروع دبیرستان یا قبل از سال دوم دبیرستان بریس ها رو از دهان خود بیرون میآورد. تکمیل فاز یک و دو درمان ارتودنسی تا این زمان فواید زیادی برای نوجوانان دارد، از جمله:

  • بهبود سلامت دهان و دندان

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی بزرگسالان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.tehranortho.ir/

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان های پایین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لمینت دندان های پایین

آیا دندان های فک پایین نیاز به لمینت دارند؟ چه تعداد از دندان ها باید لمینت شوند؟ تعداد لمینت دندان های مورد نیاز و اینکه چه تعداد از دندان ها باید لمینت شوند از یک شخص به شخص دیگر متفاوت است. برخی از افراد زمانی که لبخند می زنند، دندان های فک پایینشان نیز قابل مشاهده می باشد. این افراد نیاز به لمینت دندان دارند و باید به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند.

درمورد بهترین متخصص ترمیم و زیبایی تهران بیشتر بدانید.

بیشتر افراد زمان انجام لمینت دندان علاقه دارند دندان های پایینشان تا حد امکان سفید شود. عموما در این اندیشه هستند که به هر مقداری که رنگ دندان های پایین سفید تر باشد به همان اندازه لبخند زیباتری به وجود می آید. لمینیت های کامپوزیتی و لمینیت های سرامیکی باعث زیبایی هرچه تمام تر چهره افراد می شود.

در انتخاب رنگ لمینت دندان های پایین خود بیمار موظف به انتخاب رنگ است و می تواند هر رنگی که بخواهد انتخاب کند. تعیین رنگ لمینت تاثیری در فرایند درمانی ایجاد نمی کند.

معمولا متخصصان لمینت به شما توصیه می کنند که از انتخاب رنگ های خیلی سفید بپرهیزید. زیرا به هر مقداری که رنگ لمینت ها طبیعی تر و معمولی تر باشد زیباتر است. اما انتخاب رنگی نهایی در نهایت بر عهده متخصص است.

رعایت بهداشت دهان و دندان و مراجعه مرتب به کلنیک دکتر برای چکاب دندان های پایین و پرهیز از خوردن مواد غذایی و تنقلات سفت و محکم.

عموما در لمینت دندان های پایین شش دندان جلو لمینت می شوند و هزینه این لمینت بستگی به مواد اولیه، نوع لمینت، تخصص دکتر، موقعیت جغرافیای بیمار و میزان پوسیدگی دندان های پایین بیمار دارد و اینکه کیفیت مواد اولیه در چه حدی باشد. ولی قیمت لمینت دندان ها این روزها بستگی به مواد اولیه آن ها دارد و این که به چه شکل انجام می شود. اما انجام لمینت دندان بین چهارصد هزار تا یک و نیم میلیون تومان هزینه برای بیمار دارد.

حرف آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان های پایین را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت چلاوا مراجعه کنید.

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا در مورد دیابت نوع دو و درمان آن به کمک جراحی لاغری اطلاعات بیشتری را در اختیار شختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

درمان دیابت نوع دو

این روش شامل ایجاد یک کیسه شکمی کوچک است و مقدار غذایی را که می توانید بخورید کاهش می دهد. در طی این عمل روده به کیسه جدید متصل می شود و مسیر غذا را به طور مستقیم به قسمت پایین روده کوچک تغییر می دهد. در این حالت غذا، قسمت تحتانی معده، قسمت اول روده کوچک (اثنی عشر) و بخشی از قسمت دوم (ژژونوم) را دور می زند.

تغییرات ایجاد شده در طی بای پس معده باعث تغییر در نحوه تعامل روده و پانکراس می شود. این امر حتی قبل از کاهش وزن بر کنترل دیابت تأثیر می گذارد. معمولاً بیماران می توانند در عرض سه تا چهار هفته به سر کار بازگردند. بای پس معده یک گزینه جراحی خوب در بسیاری از بیماران است.

روش دیگری که باعث می‌شود کالری به خوبی جذب نشود، عمل سوییچ اثنی عشر است. این جراحی ترکیبی از لاپارسکوپی و یک عمل بای پس نسبتا سنگین است. این روش معده کوچکتری ایجاد می‌کند که به دورترین قسمت روده کوچک متصل است. دوازدهه، ژژونوم و بخشی از روده دور زده شده و سپس به نقطه‌ای نزدیک دریچه ایلئوسکال (محل اتصال روده باریک به روده بزرگ) متصل می شوند. هر چند این جراحی یک روش موثر محسوب می‌شود، اما نسبت به سایر روش‌‌ها خطرناک‌تر است. این عمل معمولاً فقط برای افرادی توصیه می شود که BMI بالاتر از 50 دارند.

همه چیز را درمورد بای پس معده بدانید.

پزشکان دریافته اند که جراحی کاهش وزن می تواند دیابت نوع 2 را با کنترل سطح قند خون درمان کند. دیابت بیماری است که زمانی اتفاق می افتد که سطح قند خون (گلوکز خون) خیلی بالا باشد. قند خون منبع اصلی انرژی برای سلول های شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محاسبه BMI بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

گلوکز به دلیل وجود هورمونی به نام انسولین قادر است وارد سلول ها شود. انسولین توسط پانکراس ساخته می‌شود. اگر بدن شما انسولین تولید نکند یا انسولین کافی تولید نکند، گلوکز نمی‌تواند به سلول های شما برسد و بنابراین در خون باقی می‌ماند. این وضعیت اگر مدت زیادی طول بکشد می‌تواند مشکلات سلامتی خاصی ایجادکند. عوارض دیابت می تواند بسیار جدی باشد. آن‌ها می‌توانند چشم‌ها، کلیه ها و اعصاب را تحت تاثیر قراردهند. چاقی یک عامل مهم در ابتلا به دیابت محسوب می‌شود. اشخاصی که دچار چاقی مفرط هستند 10 برابر بیشتر از افراد عادی در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. غذاهایی که سرشار از چربی و کربوهیدرات هستند باعث افزایش اسیدهای چرب در خون و تجمع چربی (چربی) در کبد و ماهیچه ها می‌شود. مصرف این غذاها باعث افزایش مقاومت به انسولین و التهاب می‌شود. با گذشت زمان، پانکراس تولید انسولین کافی را متوقف می‌کند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دیابت نوع دو درمان آن به کمک جراحی لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را درزمینه دندانپزشکی برای کودکان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را بدانید.

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشک کودکان، سلامت دندان‌های کودک را ارتقاء می‌دهد و نیز در واقع نقش یک منبع اطلاعاتی در این زمینه برای والدین شان عمل می‌کنند. انجمن دندانپزشکی کودکان آمریکا AAPD و AAP توصیه می‌کنند که ملاقات با دندانپزشک باید هر شش ماه، پس از اولین رویش دندان در خردسالان یا یک سال پس از تولد اطفال، صورت بگیرد. با مراجعه منظم و به موقع به دندانپزشکی می‌توان پوسیدگی و سایر مشکلات دندان‌های بچه ها را در همان مراحل اولیه رفع کرد. دندانپزشک کودکان با دادن اطلاعات آموزشی در رابطه با مسواک زدن، نخ دندان، فلوراید و همچنین مشاوره تغذیه نقش مهمی در سلامت دهان و دندان بچه ها دارند.

پایه سلامت دهان و دندان در هر فردی از کودکی آغاز می‌شود. چرا که در دوران کودکی می‌توان باورها، عادات و سبک زندگی سالم در رابطه با سلامت دهان و دندان را به کودکان به راحتی آموزش داد تا بدین صورت از بروز مشکلات دهان و دندان پیشگیری کنیم.

دندانپزشک کودکان در رابطه با سلامت دندان‌های شیری اطفال تا زمانی که بیفتند فعالیت می‌کنند. اهمیت این دندان‌های شیری به این علت است که به بچه‌ها اجازه جویدن درست غذا را می‌دهد  و این خود موجب سلامت تغذیه کودک شده، همچنین این دندان‌ها به تکلم کودک و حفظ فضای مورد نیاز برای رشد دندان‌های دائمی کمک می‌کند.

همچنین درمورد کلینیک دندانپزشکی بیشتر بدانید.

در واقع در متخصصان این رشته باید به گونه‌ای آموزش ببینند که بتوانند درمان‌ها و عمل‌های مختلف دندانپزشکی از قبیل بیهوشی، بی‌حسی و ارتودنسی دندان در بچه ها را به صورت تخصصی بر روی آنها اعمال کنند تا خردسالان بتوانند به راحتی با فضای مطب یا کلینیک دندانپزشکی اطفال ارتباط برقرار کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و ضروریات دندانپزشکی کودکان، تسلط بر بحث روانشناسی کودک است. دندانپزشکان کودکان آموزش‌های تخصصی لازم را دیده‌اند تا بتوانند فضایی دوستانه، مفرح و صمیمی را برای کودکان خلق کنند تا مشکلات دندانی بچه ها را برطرف نمایند.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دندانپزشکی کودکان در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید .

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ارتودنسی یکی از بهترین روش های درمان فاصله بین دندان ها است. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه درمان فاصله بین دندان ها به کمک ارتودنسی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

فاصله بین دندان ها

عادات نامناسب دهانی چه در کودکان و چه در بزرگسالان میتواند باعث ایجاد فاصله بین دندان ها شود. کودکان و اطفالی که به کررات و اغلب اوقات انگشتان خود را میمکند یا اقدام به گاز گرفتن اجسام سفت و سخت میکنند به شدت در معرض انواع مشکلات ارتودنسی و ایجاد فاصله یا دیاستما بین دندانی هستند.

ریفلاکس یا رفلاکس بلع، اشاره به نحوه قورت دادن مواد غذایی یا بلع هر چیزی دارد. رفلاکس بلع طبیعی، به گونه ای است که ما حین قورت دادن چیزی، زبان را به سقف دهان میچسبانیم. اما در رفلاکس اشتباه، ما به جای کام دهان، زبان را به دندان های جلویی میزنیم که آن هم باعث ایجاد فاصله بین دندان ها خواهد شد.

انواع بیماری لثه شامل پریودنتیت میتوانند در شکل گیری دیاستما نقش داشته باشند. در این بیماری ها بافت لثه  عفونی شده و اگر این عفونت برطرف نشود بافت لثه تحلیل رفته و نه تنها ریشه دندان در معرض دید قرار میگیرد که بین دندان ها نیز فاصله می افتد.

همه چیز را درمورد متخصص ارتودنسی در کرج بدانید.

برای بستن فواصل بین دندانی همه چیز به میزان و اندازه فاصله ها دارد. گاهی اوقات فواصل آنقدر کوتاه هستند که نیازی به بستن آن ها نیست. و برعکس گاهی به دلیل زیاد بودن دیاستما نیاز است که یک روش اصلاح دندانپزشکی فوری برای بستن این فاصله در نظر گرفته شود. در ادامه با انواع روش های بستن این فواصل آشنا خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رتینر هاولی برای ارتودنسی، اینجا کلیک کنید.

چنانچه یک یا تعدادی از دندان های خود را از دست داده اید و فواصل قابل توجهی در لبخند شما ایجاد شده است میتوانید از روش جایگزین دندان مانند ایمپلنت دندان، پروتز یا بریج دندان استفاده کنید. بریج ها ساده ترین و کم هزینه ترین روش جایگزین دندان ها هستند.

همانطور که میدانید لثه ها اطراف تاج دندان را احاطه کرده اند و حتی به صورت جزئی مابین دندان ها قرار دارند. زمانی که بافت لثه دچار تورم شده یا رشد کند، با وارد کردن فشار به دندان ها باعث فاصله گرفتنشان میشود. در این حالت فاصله ای مابین دندان ها ایجاد میشود که عمدتا این فاصله با بافت لثه پر شده است. متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیم دندان با انجام عمل جراحی روی بافت لثه اقدام به حذف بافت اضافی کرده و سپس فاصله بین دندان یا دیاستما را میبندد.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه درمان فاصله بین دندان ها به کمک ارتودنسی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

خطرات عمل لاغری

عمل لاغری یکی از سریع ترین راه های لاغر شدن است که افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا تا به حال با استفاده از این روش لاغر شدند. اما هر عمل لاغری مشکلات و خطراتی دارد. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه خطرات عمل لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خطرات عمل لاغری

جراحی لاغری عبارت است از روشی به منظور کاهش مصرف مواد غذایی و کاهش اشتهای افراد دارای اضافه وزن. در حال حاضر مؤثرترین روش جهت کاهش وزن و کنترل بیماری های مرتبط با اضافه وزن جراحی لاغری است. جراحی لاغری انواع مختلفی از جمله بای پس معده، اسلیو معده، تا کردن معده و … دارد و همانطور که گفته شد پزشک متناسب با شرایط هر فرد بهترین روش را به او پیشنهاد می دهد.

به جرأت می توان گفت که خطر مرگ در اثر چاقی و بیماری های مرتبط با آن بسیار بیشتر از خطر مرگ در حین عمل جراحی لاغری است. در این زمینه تحقیقات متعددی نیز انجام شده است که نشان می دهد افراد چاق 29 درصد بیشتر از افرادی که جراحی لاغری انجام داده اند مستعد مرگ می باشند.

درمورد ارتباط چاقی و بارداری بیشتر بدانید.

با تمام این مزایا باید بدانید که جراحی لاغری معجزه نیست. پس از جراحی نیز باید رژیم غذایی مناسبی داشته و سبک زندگی سالم را انتخاب نمایید. برخی افراد تصور می کنند که پس از جراحی لاغری می توانند هرچیزی که قبل از این در رژیم غذایی آن ها ممنوع بوده است را با خیال راحت میل کنند! این تصور کاملاً غلط است.

تمامی معایب ذکر شده بسیار نادر بوده و با روش های جدید امکان بروز این مشکلات بسیار کم است. برخی جراحان مجرب توانسته اند احتمال بروز این مشکلات را به زیر 1 درصد برسانند و عملاً هیچ یک از این موارد در حین و پس از عمل جراحی به وجود نخواهد آمد. اما این معایب وجود دارند و نمی توان بدون بررسی از آن ها چشم پوشی نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه عمل اسلیو معده بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ترس از جراحی لاغری به دلیل شایعات متداول در مورد این روش کاملاً طبیعی است. اما این ترس به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه است. امروزه این نوع جراحی بسیار کم خطرتر از روش های قدیمی بوده و نسبت به آن ها کمتر تهاجمی هستند.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه عمل لاغری و خطرات آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

همچنین اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتر به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایت دکتر عبدو مراجعه کنید.

 

  • استادیو نت ابزار
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تمیز کردن گردنبند طلا و سایر جواهرات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

تمیز کردن گردنبند طلا و سایر جواهرات

طلا علاوه  بر ارزشی که دارد بیشتر برای زیبایی بخشی به بدن ما استفاده می شود. اما این زیبایی تنها زمانی جلوه می کند که طور مرتب و منظم طلاها را تمیز کنیم. اگر به هر دلیل طلای شما کثیف باشد دیگر مانند سابق جلوه و نما ندارد و حتی موجب بدگوی از شما می شود. با توجه به اینکه گردنبند ها بیشتر کثیف می شوند و زودتر درخشش خود را از دست می دهند در این مقاله درباره نحوه تمیز کردن گردنبند طلا اطلاعاتی به شما ارائه  خواهیم کرد.

درمورد تشخیص طلا اصل از بدل بیشتر بدانید.

به این نکته توجه کنید که جواهرات طلا خود به خود لکه دار نمی شوند ولی کدر شدن طلا بر اثر برخی عوامل امکان پذیر است. اگر هر روز و یا برای یک مدت طولانی از انگشتر طلا، حلقه طلا، النگو طلا و …. استفاده کنید حتما خوب می دانید که بعد از مدتی احتمال کدر شدن آن ها وجود دارد کما اینکه برای این منظور چندین بار جواهر خود را برای جلا دادن به تعمیراتی برده اید.

کسانی که گردنبند طلا دارند می دانند که تمیز کردن آن چه تاثیر فوق العاده ای روی درخشش آن دارد. اما برعکس هرچقدر که گردنبد کثیف و پر از ذرات گرد و غبار باشد، نه تنها زیبایی خود را از دست میدهد بلکه میتواند تا حدودی مستعد شکسته شدن نیز باشد.

در صورتی که روی گردنبند شما سنگ قیمتی وجود داشته باشد تمیز کردن گردنبند و مخصوصا سنگ بسیار بسیار مهمتر خواهد بود. زیرا سنگ ها در صورت تمیز نشدن زیبایی، گیرایی و جلای خود را از دست میدهند. بنابراین اگر خواهان درخشش سنگ هستید حتما هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هدیه دادن طلا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در صورتی که گردنبند شما هیچ سنگ قیمتی ندارد و یا چندان روی آن کار نشده است برای تمیز کردن آن مشکل زیادی نخواهید داشت و به راحتی میتوانید گردنبند را داخل یک ظرف پر از آب سرد ریخته و چند قطره مایع ظرفشویی داخل ظرف بریزید سپس به آرامی و با دستان خود گردنبند را تمیز کنید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تمیز کردن گردنبند طلا و سایر جواهرات را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت آ اس بی مراجعه کنید.

  • استادیو نت ابزار