جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خطرات عمل لاغری

عمل لاغری یکی از سریع ترین راه های لاغر شدن است که افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا تا به حال با استفاده از این روش لاغر شدند. اما هر عمل لاغری مشکلات و خطراتی دارد. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه خطرات عمل لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خطرات عمل لاغری

جراحی لاغری عبارت است از روشی به منظور کاهش مصرف مواد غذایی و کاهش اشتهای افراد دارای اضافه وزن. در حال حاضر مؤثرترین روش جهت کاهش وزن و کنترل بیماری های مرتبط با اضافه وزن جراحی لاغری است. جراحی لاغری انواع مختلفی از جمله بای پس معده، اسلیو معده، تا کردن معده و … دارد و همانطور که گفته شد پزشک متناسب با شرایط هر فرد بهترین روش را به او پیشنهاد می دهد.

به جرأت می توان گفت که خطر مرگ در اثر چاقی و بیماری های مرتبط با آن بسیار بیشتر از خطر مرگ در حین عمل جراحی لاغری است. در این زمینه تحقیقات متعددی نیز انجام شده است که نشان می دهد افراد چاق 29 درصد بیشتر از افرادی که جراحی لاغری انجام داده اند مستعد مرگ می باشند.

درمورد ارتباط چاقی و بارداری بیشتر بدانید.

با تمام این مزایا باید بدانید که جراحی لاغری معجزه نیست. پس از جراحی نیز باید رژیم غذایی مناسبی داشته و سبک زندگی سالم را انتخاب نمایید. برخی افراد تصور می کنند که پس از جراحی لاغری می توانند هرچیزی که قبل از این در رژیم غذایی آن ها ممنوع بوده است را با خیال راحت میل کنند! این تصور کاملاً غلط است.

تمامی معایب ذکر شده بسیار نادر بوده و با روش های جدید امکان بروز این مشکلات بسیار کم است. برخی جراحان مجرب توانسته اند احتمال بروز این مشکلات را به زیر 1 درصد برسانند و عملاً هیچ یک از این موارد در حین و پس از عمل جراحی به وجود نخواهد آمد. اما این معایب وجود دارند و نمی توان بدون بررسی از آن ها چشم پوشی نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه عمل اسلیو معده بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ترس از جراحی لاغری به دلیل شایعات متداول در مورد این روش کاملاً طبیعی است. اما این ترس به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه است. امروزه این نوع جراحی بسیار کم خطرتر از روش های قدیمی بوده و نسبت به آن ها کمتر تهاجمی هستند.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه عمل لاغری و خطرات آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

همچنین اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتر به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایت دکتر عبدو مراجعه کنید.

 

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی