جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان های پایین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لمینت دندان های پایین

آیا دندان های فک پایین نیاز به لمینت دارند؟ چه تعداد از دندان ها باید لمینت شوند؟ تعداد لمینت دندان های مورد نیاز و اینکه چه تعداد از دندان ها باید لمینت شوند از یک شخص به شخص دیگر متفاوت است. برخی از افراد زمانی که لبخند می زنند، دندان های فک پایینشان نیز قابل مشاهده می باشد. این افراد نیاز به لمینت دندان دارند و باید به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند.

درمورد بهترین متخصص ترمیم و زیبایی تهران بیشتر بدانید.

بیشتر افراد زمان انجام لمینت دندان علاقه دارند دندان های پایینشان تا حد امکان سفید شود. عموما در این اندیشه هستند که به هر مقداری که رنگ دندان های پایین سفید تر باشد به همان اندازه لبخند زیباتری به وجود می آید. لمینیت های کامپوزیتی و لمینیت های سرامیکی باعث زیبایی هرچه تمام تر چهره افراد می شود.

در انتخاب رنگ لمینت دندان های پایین خود بیمار موظف به انتخاب رنگ است و می تواند هر رنگی که بخواهد انتخاب کند. تعیین رنگ لمینت تاثیری در فرایند درمانی ایجاد نمی کند.

معمولا متخصصان لمینت به شما توصیه می کنند که از انتخاب رنگ های خیلی سفید بپرهیزید. زیرا به هر مقداری که رنگ لمینت ها طبیعی تر و معمولی تر باشد زیباتر است. اما انتخاب رنگی نهایی در نهایت بر عهده متخصص است.

رعایت بهداشت دهان و دندان و مراجعه مرتب به کلنیک دکتر برای چکاب دندان های پایین و پرهیز از خوردن مواد غذایی و تنقلات سفت و محکم.

عموما در لمینت دندان های پایین شش دندان جلو لمینت می شوند و هزینه این لمینت بستگی به مواد اولیه، نوع لمینت، تخصص دکتر، موقعیت جغرافیای بیمار و میزان پوسیدگی دندان های پایین بیمار دارد و اینکه کیفیت مواد اولیه در چه حدی باشد. ولی قیمت لمینت دندان ها این روزها بستگی به مواد اولیه آن ها دارد و این که به چه شکل انجام می شود. اما انجام لمینت دندان بین چهارصد هزار تا یک و نیم میلیون تومان هزینه برای بیمار دارد.

حرف آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان های پایین را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت چلاوا مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی