جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ارتودنسی بزرگسالان با ارتودنسی کودکان متفاوت است. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوب و کاربردی را در زمینه ارتودنسی بزرگسالان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ارتودنسی بزرگسالان

تکنیک های مناسب مسواک زدن کلید حفظ لبخند سالم با بریس ها است. این وبلاگ را بخوانید تا بدانید که چگونه مسواک زدن بین دندانی می تواند سلامت دهان شما را بهبود بخشد. درمان ارتودنسی می تواند مسواک زدن دندان را برای بیمار دشوار کند.

برس بین دندانی (IDB) یک برس کوچک و مخصوص طراحی شده است که برای تمیز کردن بین دندان ها یا براکت هایی که مسواک سنتی نمی تواند به آنها برسد استفاده می شود. کسانی که بریس ارتودنسی ندارند از مسواک بین دندانی برای تمیز کردن دندان استفاده می کنند، اما بیماران ارتودنسی نیز از آنها برای تمیز کردن اطراف و بین براکت ها و سیم های دندان استفاده می کنند.

قبل از خرید برس بین دندانی IDB ، حتماً از ارتودنتیست خود بپرسید که کدام اندازه برای مسواک زدن دندان شما مناسب است. برس های بین دندانی در اندازه های مختلف ارائه می شوند. آنها دارای رنگ های مختلفی هستند. بیماران ارتودنسی پس از مسواک زدن با مسواک سنتی باید یک بار در روز از مسواک بین دندانی استفاده کنند.

همچنین درمورد ارتودنسی سریع بیشتر بدانید.

ارتودنسی دو فازی می تواند برای کودکان با مشکلات ارتودنسی بسیار عالی و موثمر ثمر باشد. در این وبلاگ در مورد مزایای بریس کودکان بیشتر بدانید.

هدف از ارتودنسی فاز اول کمک به رشد صحیح فک کودک است. ارتودنسی فاز دوم بر ایجاد لبخندی زیبا و کاملاً کاربردی متمرکز است. این مرحله از درمان معمولاً با بریس مشخص می شود زیرا دندانهای بزرگسال کودک تقریباً کاملاً رشد کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی دو دندان جلو بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

رایج ترین زمان برای شروع ارتودنسی در نوجوانان و کودکان فاز دوم است. هنگامی که درمان به اندازه کافی زود شروع می شود، احتمالاً بیمار تا زمان شروع دبیرستان یا قبل از سال دوم دبیرستان بریس ها رو از دهان خود بیرون میآورد. تکمیل فاز یک و دو درمان ارتودنسی تا این زمان فواید زیادی برای نوجوانان دارد، از جمله:

  • بهبود سلامت دهان و دندان

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی بزرگسالان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.tehranortho.ir/

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی