جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار کامل جامع و خوبی را در زمینه ارتودنسی های جدید در اختیار شما عزیزان قرارداد با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید

ارتودنسی های جدید

در چند سال اخیر تحولات قابل توجهی در درمان ارتودنسی به وجود آمده است که سبب شده تا بیماران و متخصصان ارتودنسی بتوانند با بهره مندی از روش های ارتودنسی های جدید به نتایجی مطلوب و قابل قبولی دست پیدا کنند. این روش های پیشرفته و تکنیک های نوین قادر است تا بسیاری از مشکلاتی که در حیطه دندانپزشکی وجود دارد را با روند بهتری درمان کنند.

روش‌های ارتودنسی جدید به کارگیری ابزارات و روش‌های پیشرفته در عمل زیبایی و درمان دندان را در برمی‌گیرد. امروزه روش ارتودنسی دیمون و به کارگیری روش میکرو اسکرو را می‌توان در دسته جدیدترین روش‌های ارتودنسی قرار داد. این روش‌ها در کنار کاهش دوره درمان ارتودنسی و همین طور بهبود وضعیت بیمار در این دوره از هزینه بیشتری نسبت به دیگر مدل ارتودنسی مواجه هستند.

درمورد مشکلات ارتودنسی کودکان بیشتر بدانید.

درمان ارتودنسی تفاوت قابل توجهی را در لبخند افراد به وجود می آورد. ممکن است درمان ارتودنسی تا دو سال یا حتی در برخی از بیماران بیش از این زمان نیز به طول انجامد اما خوشبختانه با ورود جدیدترین روش ارتودنسی به این حیطه درمانی این فرصت برای بیماران به وجود آمده است تا با سریع ترین درمان به هدف خود دست یابند و دندان هایی ردیف، سالم و زیبا دارد

روش ارتودنسی دیمون به عنوان یک درمان منحصر بفرد می تواند در یک دوره کوتاه مدت اثر قابل توجهی در رفع ناهنجاری های فکین و دندان ها دارد. براکت ها در سیستم ارتودنسی دیمون یک مکانیسم لغزشی منحصر به فرد را دارا است که موجب می شود نیرو های متراکم برای حرکت دادن دندان ها در جهت و موقعیت صحیح آن ها وارد آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی شیش ماهه بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مینی اسکرو نیز درمانی است که به عنوان جدیدترین روش ارتودنسی شناخته می شود. مینی اسکرو یک ابزار پیچی شکل است که با قرار گرفتن در استخوان فک، به بهتر انجام شدن درمان ارتودنسی کمک خواهد کرد. مینی اسکرو باعث می شود که دندان های اطراف را بتوان به راحتی حرکت داده و جابجا کرد تا در موقعیت صحیحشان قرار گیرند. قبل از اینکه مینی اسکرو در محیط دهان کار گذاشته شود، باید ابتدا مکان آن مورد معاینه قرار گیرد و این موضوع ممکن است به عکس های رادیوگرافی نیاز دارد. برای قرار دادن مینی اسکرو درون دهان ابتدا از بی حسی موضعی استفاده شده و سپس مانند کار گذاشتن میخ یا پیچ درون یک سوراخ این ابزار درون استخوان فک فرو خواهد رفت.

 سخن نهایی

 در زمینه ارتودنسی های جدید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در مورد این موضوع به شما بگویید امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن لذت برده باشید در ضمن می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وب سایت خوب کرج ارتو مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۳/۰۲
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی