جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هزینه ارتودنسی دندان در سال ۱۴۰۱ هجری خورشیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید با ما همراه باشید تا همه چیز را بدانید و از آخرین قیمت ها و تعرفه های ارتودنسی دندان در سال ۱۴۰۱ با خبر باشید.

هزینه ارتودنسی

تعیین هزینه ارتودنسی دندان برای شخص شما در خارج از مطب کاری ناممکن است؛ چرا که شرایط دندانی هر فرد متفاوت از دیگری می‌باشد. به طور مثال، شدت ناهنجاری آندربایت در همه افراد مبتلا به آن یکسان نیست. پس تنها کاری که می‌توان کرد اعلام طیف هزینه است.

بریس هایی تمام فلزی، قدیمی ترین اما رایجترین انواع دستگاه های ارتودنسی هستند که تقریبا امکان نصب آن ها توسط هر متخصصی در هر کلینیک ارتودنسی وجود دارد. بنابراین شما در پیدا کردن یک متخصص دندانپزشکی که مایل به نصب آنها باشد مشکلی نخواهید داشت. بریس های فلزی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های ارتودنسی هستند.

درمورد خوب یا بد بودن ارتودنسی دندان بیشتر بدانید.

هزینه حدودی و متوسط ارتودنسی با براکت های سرامیکی 2 میلیون تومان از هزینه معمول ارتودنسی ثابت گرانتر است. یعنی به طور میانگین چیزی حدود 10 تا 14 میلیون تومان. محدوده قیمت نیز میتواند بین 10 تا 14 میلیون تومان باشد.  هزینه ها برای تنها یک فک است.

در مقایسه با براکت ها فلزی، نمونه های سرامیکی معمولا میتوانند شکننده باشند و زودتر رنگ بگیرند. بنابراین نیازمند مراقبت بیشتری هستند. برخی از مراجعان ما ترجیح میدهند که دندان های فک بالای خود را ارتودنسی نامرئی سرامیکی کنند و دندان های فک پایین را با کمک بریس های فلزی صاف کنند. برخی دیگر ترجیح میدهند که کلا از براکت سرامیکی استفاده کنند و هزینه ارتودنسی دندان با آن را بپردازند. در هر صورت این به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.

ارتودنسی کاموفلاژ را بیشتر بشناسید.

قیمت ارتودنسی دیمون حدود 3 میلیون تومان از ارتودنسی ثابت معمولی بیشتر است. با این حساب حداقل هزینه بریس خودتنظیم دیمون 10 میلیون تومان و حداکثر آن 13 میلیون تومان است. میانگین هزینه ها هم حدود 11 میلیون تومان است. توجه داشته باشید که قیمت ارتودنسی دیمون ذکر شده برای تنها یک فک است.

 سخن پایانی

 امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار جامع کامل و مفیدی را در زمینه هزینه ارتودنسی دندان در سال ۱۴۰۱ خورشید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا همه چیز را در مورد تعرفه ها و هزینه های ارتودنسی دندان بدانید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های دندانپزشکی به سایت خوب تهران ارتو مراجعه  کنید.

  • ۰۱/۰۳/۰۲
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی