جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی صورت نامتقارن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان و همراهان همیشگی بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید.

ارتودنسی صورت نامتقارن

برخی از افراد مشکلات و پیچیدگی های دندانشان به قدری زیاد است که باعث می شود تقارن صورتشان از بین برود، مثلا افرادی که دندان‌های فک بالایی شان جلوتر از فک پایینی است و یا برعکس، می توانند یک فک را به سمت عقب یا جلو متمایل کند و همین تقارن صورت را از بین می برد، بیشتر مشکلات دندانی که باعث نامتقارن شدن صورت می ‌شوند، مشکلاتی هستند که به فک مربوط می شوند. ارتودنسی صورت نامتقارن یکی از روش هایی است که می توان توسط آن این مشکلات را برطرف کرد و دوباره تقارن واقعی صورت را به دست آورد.

همه چیز را در زمینه ارتودنسی فک بالا بدانید.

در حالت ایده آل لثه ها به عنوان چهارچوبی برای لبخند شما عمل می‌کنند، آن ها باید ظاهر شما را برجسته تر کنند؛ اما هرگز به تنها نقطه کانونی تبدیل نمی شوند. اگر لثه های شما لبخند نامتقارن ایجاد می کند، پزشکان می توانند با استفاده از روش کانتورینگ لثه آن را برطرف کنند که با برداشتن آرام بافت اضافه لثه و تغییر شکل حاشیه های لثه این مشکل می ‌تواند برطرف شود، این روش درمانی را می توان با استفاده از لیزر دیود نرم که بدون نیاز به چاقوی جراحی است درمان کرد؛ بنابراین خونریزی کمتر، ناراحتی کمتر و خطر ابتلا به عفونت کمتر می باشد.

چند گزینه مختلف برای بیمارانی که می ‌خواهند دندان ‌های خود را صاف کنند وجود دارد؛ اگر دندان ‌های شما نامرتب باشد و باعث شود که در تقارن صورت شما تداخل ایجاد شود، باید با استفاده از ارتودنسی صورت نامتقارن آن را برطرف کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی فوری، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ارتودنسی تنها می‌ تواند دندان های شما را صاف کند؛ بلکه باعث بهبود نیش شما هم می شود و عملکرد بهینه به شما می دهد. هنگامی که دندان ‌های شما در یک راستا قرار دارند، خطر ابتلا به بیماری لثه و پوسیدگی دندان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می ‌کند؛ در حالی که ارتودنسی ممکن است یک سال سرمایه گذاری قابل توجه در درمان شما باشد، می ‌تواند برای سال‌های سال دندان‌ها و لثه های سالم را هم برای شما به ارمغان بیاورد و لبخند نامتقارن و صورت نامتقارن شما را اصلاح کند.

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه ارتودنسی صورت نامتقارن در اختیار شما قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. درضمن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت اورتو دکتر مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۳/۰۲
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی