جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه ارتودنسی همزمان با عمل بینی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا آخرین مطلب خوب باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

ارتودنسی و عمل بینی

یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در سال های اخیر عمل بینی است. به منظور صرفه جویی در وقت و جلوگیری از بیهوشی های متعدد، بسیاری از عمل ها مانند جراحی زیبایی گونه و چانه، رفع غبغب، تزریق چربی و …. را همزمان با جراحی بینی انجام می دهند. اما در مورد ارتودنسی همزمان با عمل بینی ، تقریباً تمامی پزشکان بر این عقیده اند که عمل زیبایی بینی هیچ نوع همخوانی با ارتودنسی نداشته و انجام همزمان این دو عمل به هیچ وجه توصیه نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی فیک بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

درمان ارتودنسی از هر نوعی که باشد تأثیر قابل توجهی بر موقعیت لب ها، تعادل بین بینی و لب ها، طرح لبخند فرد و زاویه بین لب و بینی خواهد داشت. یکی از مهمترین گزینه هایی که جراحان زیبایی در عمل زیبایی بینی در نظر می گیرند رابطه بین لب و فرم نهایی بینی است. در نتیجه هر نوع تغییری که در فرم لب ها و زاویه آن با بینی ایجاد شود باعث برهم خوردن فرم نهایی مد نظر بیمار و جراح خواهد شد.

ارتودنسی منجر به جابجایی دندان ها و در برخی موارد فک ها خواهد شد. جابجایی فک و دندان ها تأثیر بسزایی بر نیمرخ و همچنین فرم لب ها دارد. علاوه بر موارد مذکور در حین ارتودنسی، ناخواسته فشارهایی توسط پزشک بر لب و بینی بیمار وارد خواهد آمد. بنابراین بسیاری از جراحان بر این باورند که عمل جراحی زیبایی بینی باید بعد از اتمام ارتودنسی انجام شود.

درمورد بریس های ارتودنسی بیشتر بدانید.

به توصیه جراحان زیبایی ابتدا باید ارتودنسی انجام شده و پس از اتمام درمان عمل جراحی زیبایی بینی انجام شود. ارتودنسی بسته به شرایط بیمار بین یک تا چهار سال طول می کشد. اگر نمی توانید صبر کنید بهتر است با متخصص ارتودنسی و پزشک زیبایی مشورت کنید.

 سخن نهایی

 ما امروز در این مطلب بسیار کامل و جامع و مفیدی را در این زمینه یعنی ارتودنسی همزمان با عمل بینی در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های دندانپزشکی می توانید به سایت ارتو بلاگ مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

  • ۰۱/۰۳/۰۲
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی