جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تمیز کردن گردنبند طلا و سایر جواهرات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

تمیز کردن گردنبند طلا و سایر جواهرات

طلا علاوه  بر ارزشی که دارد بیشتر برای زیبایی بخشی به بدن ما استفاده می شود. اما این زیبایی تنها زمانی جلوه می کند که طور مرتب و منظم طلاها را تمیز کنیم. اگر به هر دلیل طلای شما کثیف باشد دیگر مانند سابق جلوه و نما ندارد و حتی موجب بدگوی از شما می شود. با توجه به اینکه گردنبند ها بیشتر کثیف می شوند و زودتر درخشش خود را از دست می دهند در این مقاله درباره نحوه تمیز کردن گردنبند طلا اطلاعاتی به شما ارائه  خواهیم کرد.

درمورد تشخیص طلا اصل از بدل بیشتر بدانید.

به این نکته توجه کنید که جواهرات طلا خود به خود لکه دار نمی شوند ولی کدر شدن طلا بر اثر برخی عوامل امکان پذیر است. اگر هر روز و یا برای یک مدت طولانی از انگشتر طلا، حلقه طلا، النگو طلا و …. استفاده کنید حتما خوب می دانید که بعد از مدتی احتمال کدر شدن آن ها وجود دارد کما اینکه برای این منظور چندین بار جواهر خود را برای جلا دادن به تعمیراتی برده اید.

کسانی که گردنبند طلا دارند می دانند که تمیز کردن آن چه تاثیر فوق العاده ای روی درخشش آن دارد. اما برعکس هرچقدر که گردنبد کثیف و پر از ذرات گرد و غبار باشد، نه تنها زیبایی خود را از دست میدهد بلکه میتواند تا حدودی مستعد شکسته شدن نیز باشد.

در صورتی که روی گردنبند شما سنگ قیمتی وجود داشته باشد تمیز کردن گردنبند و مخصوصا سنگ بسیار بسیار مهمتر خواهد بود. زیرا سنگ ها در صورت تمیز نشدن زیبایی، گیرایی و جلای خود را از دست میدهند. بنابراین اگر خواهان درخشش سنگ هستید حتما هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هدیه دادن طلا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در صورتی که گردنبند شما هیچ سنگ قیمتی ندارد و یا چندان روی آن کار نشده است برای تمیز کردن آن مشکل زیادی نخواهید داشت و به راحتی میتوانید گردنبند را داخل یک ظرف پر از آب سرد ریخته و چند قطره مایع ظرفشویی داخل ظرف بریزید سپس به آرامی و با دستان خود گردنبند را تمیز کنید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تمیز کردن گردنبند طلا و سایر جواهرات را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت آ اس بی مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی