جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه ارتودنسی دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم  و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شود با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ارتودنسی

زمانی که شما درمان ترتودنسی انجام می‌دهید، می‌توانید زیبایی لبخندتان را بدست آورده و دندان‌های ردیف و یکدستی داشته باشید. زمانی که دندان‌های با فاصله داشته باشید  این زیبایی لبخند ار شما گرفته می شود و همچنین برای جویدن هم بسیار آزار خواهید دید. همچنین این مشکل باعث می شود، خرده غذا‌ها بین دندان‌های شما باقی بماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی متحرک بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این روش درمانی اولاً، روشی است که بر زیبایی شما تأثیر بسزایی می گذارد و ثانیاً، روشی است برای پیشگیری از درد‌ها و مشکلاتی ممکن است در آینده توسط دندان های شما ایجاد شود.

همان طور که گفته شد ارتودنسی یکی از شاخه‌های دندانپزشکی است. این شاخه از دندان پزشکی  متمرکز بر ناهنجاری‌های مربوط به غیر ردیف بودن دندان‌ها و اجزای ناحیه فک و سر است.

شما نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا نیاز به ارتودنسی دارید یا خیر؛ بلکه این پزشک است که با توجه به تخصص و دانشی که طی سالیان زیاد به دست آورده است صلاحیت این کار را دارد.

ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی، دندانپزشکی است که با گذراندن شش سال دوره دندان پزشکی عمومی و تجربه چند سال درمان بالینی بیماران، در یکی از دانشگاه‌ها پذیرفته شده.

همه چیز را در زمینه هزینه ارتودنسی بدانید.

بسیاری از مردم با دندانپزشک و آنچه انجام می دهد آشنایی دارند ولی شاید با شنیدن عبارت ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی قدری گیج شوند و این عبارت برای آنها کمی ناشناخته باشد. احتمالا” این شناخت با تشابه ظاهری درمان در ناحیه دهان و دندان سخت تر هم می شود. دندانپزشک و متخصص ارتودنسی به لحاظ درجه تخصصی و خدمات درمانی با هم تفاوت محسوس دارند.

ارتودنتیست، دندانپزشکی است که پس از دوره عمومی با گذراندن یک دوره تخصصی ۳ ساله  موفق به احراز صلاحیت علمی درمان مشکلات و ناهنجاری‌های دندانی و فکی شده است. این در حالی است که بعضی از دندان پزشکان بدون داشتن تخصص اقدام به ارتودنسی می‌کنند.

  • ۰۱/۰۳/۰۲
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی