جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

سفید کردن دندان امروزه یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد جامعه می‌خواهند با استفاده از آن لبخندی زیبا تر داشته باشند. ما امروز در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه سفید کردن دندان و انواع روش های آن در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

انواع روش های سفید کردن دندان با مواد خوراکی

شما می  توانید یک خمیر دندان طبیعی و خانگی با کمک موادی که در خانه دارید تهیه کنید. مواد تشکیل دهنده این خمیر دندان می توانند پودر زردچوبه، اسانس نعناع، ​​روغن نارگیل طبیعی و چند قطره روغن نعناع فلفلی باشد. این یک خمیر دندان سفید کننده خواهد بود که با داشتن ترکیبی قدرتمند پلاک های دندانی را به راحتی از بین می برند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد روکش های دندانی اینجا کلیک کنید.

پوست موز دارای سطح بسیار بالایی از مواد معدنی مانند منگنز، پتاسیم و منیزیم است. این مواد معدنی توسط دندان‌های شما جذب می‌شوند و باعث سفید شدن آن‌ها می‌شوند. بری سفید کردن دندان ها با پوست موز تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پوست موز را بگیرید و به آرامی آن را به مدت دو دقیقه روی دندان‌هایتان بمالید. پس از آن، می توانید با جوش شیرین یا خمیر دندان معمولی خود مسواک بزنید تا از باقی مانده پوست موز روی دندان های خود خلاص شوید. این یک روش سفید کردن دندان در خانه است که هزینه ای هم ندارد.

به دلیل محتوای بالای آب در این میان وعده های گیاهی، آنها نه تنها برای کنترل وزن برای شما عالی هستند، بلکه به شما کمک می کنند بزاق بیشتری تولید کنید، که به جلوگیری از چسبیدن ذرات غذاها به دندان ها کمک می کند. مصرف این سبزیجات می تواند به سفید کردن دندان ها در منزل و پیشگیری از تغییر رنگ آن ها کمک کند.

زمانی که سعی می کنید لبخندی سفیدتر داشته باشید، مسواک زدن با این ماده افزودنی و پاک کننده خانگی می تواند نتایج فوق العاده ای داشته باشد. از آنجایی که جوش شیرین یک پاک کننده است و دارای کیفیت سایندگی ملایمی است، راهی عالی برای پاک کردن لکه ها از روی دندان های شما است. شما می توانید یک خمیر دندان خانگی جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها تولید کنید و با آن دهان خود را شستشو دهید یا مسواک بزنید.

زمانی که سعی می کنید لبخندی سفیدتر داشته باشید، مسواک زدن با این ماده افزودنی و پاک کننده خانگی می تواند نتایج فوق العاده ای داشته باشد. از آنجایی که جوش شیرین یک پاک کننده است و دارای کیفیت سایندگی ملایمی است، راهی عالی برای پاک کردن لکه ها از روی دندان های شما است. شما می توانید یک خمیر دندان خانگی جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها تولید کنید و با آن دهان خود را شستشو دهید یا مسواک بزنید

همچنین درمورد فیشور سیلانت و کاربرد های آن بیشتر بدانید..

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را درمورد سفید کردن دندان ها و انواع روش های خوراکی آن در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با مطالعه مقالات متعددی که در اینترنت در زمینه ترمیم و زیبایی دندان وجود دارد، اطلاعات خوبی را در این زمینه کسب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی