جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

هزینه ایمپلنت دندان به موارد مختلفی بستگی دارد که هر کدام می‌توانند تاثیر بسزایی در پایین رفتن یا بالا رفتن هزینه ایمپلنت دندان داشته باشند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار مهم و کاربردی را در زمینه هزینه ایمپلنت دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوب و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم.

هزینه ایمپلنت دندان 1400

اگر بخواهیم به صورت حدودی هزینه ایمپلنت دندان را درج کنیم، آن را به صورت بازه ای بین 4  تا 12 میلیون تومان عنوان می کنیم. که البته این چیز عجیبی نیست. چون تعدد برند و انواع ایمپلنت واقعا زیاد است و این وسعت بازه ای کاملا قابل توجیه است.

علی الحساب اگر بخواهیم میانگین در نظر بگیرم، اگر فرض را بر این بگیریم که ایمپلنت با کیفیت است و به خوبی کاشته شده باشد به صورت میانگین باید هزینه ای حدود 5 یا 6 میلیون تومان پرداخت کنید. برای جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت انواع ایمپلنت حتما ادامه مقاله را بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد لمینت دندان اینجا کلیک کنید.

بهترین برند ایمپلنت دندانی

سعی کردیم در جداول درج شده تا آنجا که ممکن است هزینه ها را به روز وارد کنیم و از ارزان به گرانقیمت ترین ایمپلنت های موجود در ایران آن ها را مرتب کنیم. اگر به دنبال هزینه بهترین ایمپلنت دندان هستید باید در جدول آخر به دنبال گزینه مد نظر خود باشید.

 به جز هزینه ایمپلنت دندان، یک سری هزینه های فرعی دیگر هم داریم که ممکن است برای کاشت مورد نیاز باشد آن ها را پرداخت کنید.

هزینه های جانبی

برای کاشت ایمپلنت دندان در برخی افراد ممکن است نیاز باشد برخی آمادگی ها و پروسه های دندانپزشکی انجام داده شود. هر کدام از این پروسه ها نیز هزینه خود را دارد و در صورت نیاز باید پرداخت شود.

همه چیز را درمورد روکش های دندان و کاربرد آنها بیشتر بدانید.

ایمپلنت های ارزان

این ایمپلنت ها از نظر کیفیت در حد مطلوبی هستند و درجه دوم یا سوم در نظر گرفته می شوند. مشروط به اینکه به خوبی از بهداشت دهان و دندان مراقبت کنید و عمل کاشت را در یک مرکز ایمپلنت حرفه ای انجام دهید، می توانید از این ایمپلنت های ارزان به جای دندان یا دندانی های از دست رفته خود استفاده کنید.

سخن پایانی

نکته جالب در خصوص ایمپلنت‌ها این است که با وجود هزینه بالاتر، (اما) روز به روز به تعداد هواداران آن‌ها افزوده می‌شود. و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد ظرف 20 سال آینده، احتمالا بیشتر افرادی که دندانی از دست می‌دهند، آن را با ایمپلنتی که هزینه اش بیشتر می شود جایگزین می کنند. راستی چند بار به هزینه ایمپلنت ها اشاره کردیم، این مقاله به طور کامل درباره هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400 نوشته شده است و به درد افرادی که به فکر ایمپلنت کردن هستند می خورد.

در کل بهترین راه برای اینکه بتوانید بهترین ایمپلنت دندانی را با پایین ترین قیمت تهیه کنید این است که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. با مطالعه مقالات مختلف در این زمینه و ایمپلنت دندان می‌توانید اطلاعات خوبی را کسب کنید که در تصمیم گیری به شما کمک می‌کند.

 

  • ۰۰/۱۰/۲۶
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی