جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بدون شک دندان یکی از اصلی ترین و تاثیرگذار ترین اعضای صورت است. افراد بسیاری در دنیا به دلایل مختلف دندان های خود را از دست داده اند و به روش های مختلف قصد جایگزین کردن دندان از دست رفته خود را دارند. ما امروز اینجاییم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هزینه دندان مصنوعی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا همه چیز را در این رابطه بدانید و با اطلاعات کافی نسبت به جایگزین کردن دندان از دست رفته خود اقدام کنید. با ما باشید.

دندان مصنوعی چیست؟

دندان مصنوعی یک نوع پروتز دندان است. پروتزها در دندانپزشکی و پزشکی مواد و ابزارهایی هستند که جایگزین عضو از دست رفته یا آسیب دیده می شوند. در اینجا زمانی که دندان یا دندان هایی از دست می رود با کمک پروتز دندان مصنوعی که با نام دنچر نیز شناخته می شود، می توان آن دندان های از دست رفته را جایگزین کرد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به هزینه ایمپلنت دندان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

انواع دندان های مصنوعی

اگر تمام دندان ها از دست رفته باشد می توان به کمک پروتز دندان مصنوعی کامل آن ها را جایگزین کنید. برای هر فک می توان یک دست کامل از دندان ها را سفارش داد. قیمت دندان دنچر کامل بیشتر از سایر انواع پروتزهای دندانی است مخصوصا اگر از نوع ثابت باشد. هزینه و قیمت دندان مصنوعی ثابت مطابق جدول ابتدای صفحه به بالای 25 میلیون تومان نیز خواهد رسید اما قیمت پروتز متحرک آن می تواند به طور میانگین 10 میلیون تومان باشد.

اگر تنها 1 یا تعداد کمی از دندان ها از دست رفته باشد می توان از ایمپلنت دندان و یا حتی بریج دندان برای جایگزین کردن آن ها استفاده کرد. با این حال هزینه ایمپلنت دندان و بریج بالا است و ممکن است گزینه های مقرون به صرفه ای نباشند.

پروتز یا دنچر های آکریلیکی رایج ترین پروتزهای دندان مصنوعی هستند. آن ها از جنس پلاستیک نسبتا ضخیمی هستند که قابلیت انعطاف نیز ندارند. به جهت اینکه به دندان های مجاور متصل شوند، ممکن است قلاب های آکریلیکی ضخیم و یا حتی فلزی داشته باشند.

درمورد ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب بیشتر بدانید.

هزینه دندان مصنوعی در سال 1400

قیمت دست دندان مصنوعی کامل                      از 10 میلیون به بالا

هزینه دندان مصنوعی آکریلیکی تا 5 دندان                       از 1 میلیون تومان برای هر فک

قیمت دندان مصنوعی ژله ای                                      از 4 میلیون تومان برای هر فک

تعرفه دندان مصنوعی کروم و کبالت                               از 5 میلیون تومان برای هر فک

قیمت دندان مصنوعی ثابت بدون ایمپلنت                         هر فک از 5 میلیون تومان

هزینه دندان مصنوعی  ثابت با 4 ایمپلنت در فک               از 25 میلیون تومان برای هر فک

تعرفه دندان مصنوعی ثابت با 6 ایمپلنت در هر فک          از 35 میلیون تومان به بالا

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات کامل و جامعی را در زمینه دندان مصنوعی و هزینه دندان مصنوعی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع: http://www.tehrandentalimplant.ir/

 

  • ۰۰/۱۰/۱۹
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی