جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ایمپلنت یکی از بهترین راه ها برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. امروز در این مطلب سعی داریم تا شما را با ایمپلنت های کشوری که در زمینه تولید ایمپلنت پیشگام است، بیشتر آشنا کنیم. سوئیس در زمینه تولید انواع ایمپلنت ها در بین کشور های دیگر پیشگام است و بهترین ایمپلنت های تولید شده در دنیا ایمپلنت های سوئیسی هستند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ایمپلنت اشترومن

به طور کلی در دنیای ایمپلنت ها، محصولات ساخت شرکت اشترومن شناخته شده ترین و با کیفیت ترین ها هستند. در واقع بدون اغراق تمامی ایمپلنت های ساخت این شرکت جزء کارهای عالی و رده بالا هستند. از نظر همه چیز، اشترومن جزء 3 برند مشهور و برتر دنیای ایمپلنت ها است.

خوشبختانه برند اشترومن در ایران به صورت مستقیم نمایندگی دارد و برخی از دندانپزشکان مشهور، آن را به بیماران خود پیشنهاد می دهند. (متاسفانه به دلیل قیمت بالا و سود پایینی که برای دندانپزشکان دارد توسط هر متخصصی انجام داده نمی شوند)

ایمپلنت اشترومن که در ایران به صورت اختصاری با نام ITI شناخته می شود مدت زمان بارگذاری اش بین 4 تا 6 هفته خواهد بود. اگر فکر می کنید هزینه بالای آن برایتان مساله ساز نیست یک گزینه بسیار عالی برای کاشت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد بلیچینگ دندان اینجا کلیک کنید.

ایمپلنت SIP

اگر به دنبال یک ایمپلنت شناخته شده با قدمت بسیار زیاد هستید می توانید درباره ایمپلنت SPI با دندانپزشک خودتان صحبت کنید. این ایمپلنت توسط شرکت تومن مدیکال ساخته می شود و از نظر کیفیت جزء ایمپلنت های تاپ لول است. این برند مشابه با ایمپلنت اشترومن بوده اما هزینه اش نسبت به آن کمی پایینتر است.

ایمپلنت سوئیسی اس پی آی هم اکنون در کشور ما دارای نمایندگی فعال است و برای کاشت آن تنها کافیست به یک متخصص ایمپلنت خوب که با این برند همکاری می کند مراجعه کنید.

همچنین درمورد ایمپلنت های دندانی بیشتر بدانید.

ایمپلنت دندان بایودنتال

از مطرح‌ترین ایمپلنت‌های دندانیِ ساخت کشور سوئیس، بیودنتال است. ایمپلنت بیودنتال یک ایمپلنت با برندی نوپا است که مانند ایمپلنت SIC قدمت چندان زیادی ندارد، اما یکی از برندهای مورد علاقه دندانپزشکان ایرانی است.

به دلیل اینکه شرکت بیودنتال هر ساله تغییراتی بر روی ایمپلنت های خود (مخصوصاً از نوع زیرکونیا) اعمال کرده و با تکنولوژی های روز دندانپزشکی تطبیق می دهد، در بازار ایمپلنت ایران بسیار مورد توجه گرفته است. بنابراین اگر برای کاشت دندان به یک متخصص مراجعه کردید، اصلا تعجب نکنید اگر اولین برند ایمپلنتی که به شما معرفی کردند ایمپلنت سوئیسی بیودنتال باشد.

ایمپلنت های TRI

تا اینجا اغلب برندهایی که نام بردیم جزء برندهای قدیمی و تا حدی ریشه دار سوئیسی بود اما ایمپلنت TRI جزء جدیدترین برندهای این کشور است که از نظر کیفیت در حد متوسط  و هزینه ارزان تری نسبت به سایر ایمپلنت های ساخت این کشور دارد. از نظر ظاهری، ایمپلنت سوئیسی TRI شباهت بسیار زیادی به ایمپلنت آمریکایی اسکرونت زیمر دارد. در ایران هنوز آنطور که باید و شاید این برند شناخته شده نیست و تعداد بیمارانی که با این روش دندان از دست رفته خود را جایگزین می کنند کمتر است.

سخن آخر

امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در مورد بهترین ایمپلنت های دنیا یعنی ایمپلنت های سوئیسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و باعث شویم تا اگر قصد ایمپلنت دندان های خود را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما مقالات سایت خوب تهران دنتال ایمپلنت را در این زمینه مطالعه کنید تا اطلاعات بسیار خوبی را به دست بیاورید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

  • ۰۰/۰۹/۲۹
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۱)

  • خدمات پرستاری در منزل شرق تهران
  • سلام وقتتون بخیر، تشکر میکنم از مدیریت وبلاگ جهان سلامت، ممنون از مطلب خوب و مفیدی که در مورد ایمپلنت قرار دادید.

    موفق و موید باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی