جهان سلامت

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ارتودنسی یکی از بهترین روش های درمان ناهنجاری های دندان و دهان است که به روش های مختلفی نیز می‌تواند این ناهنجاری ها را درمان کند یکی از این روش ها استفاده از ارتودنسی نامرئی است. ارتودنسی نامرئی بیشتر مخصوص افرادی است که با ظاهر دستگاه های ارتودنسی مشکل دارند. امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات مناسبی را درمورد هزینه ارتودنسی نامرئی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

هزینه ارتودنسی نامرئی چگونه محاسبه می‌شود

به نظر نمیرسد که جایی در منابع فارسی کسی چیزی درباره هزینه ارتودنسی نامرئی نوشته باشد. البته حق هم دارند زیرا بدون ارزیابی نمیتوان هزینه هیچکدام از خدمات ارتودنسی را برآورد کرد. اما برای اینکه بفهمید حدود قیمت ها چقدر است ما این مقاله را تهیه کردیم و به صورت حدودی قیمت ها را نوشتیم. بسته به نوع دستگاهی که انتخاب میکنید قیمت ارتودنسی نامرئی چیزی بین 4 تا 20 میلیون تومان میتواند باشد. ادامه مقاله را بخوانید تا متوجه شوید هر دستگاه به صورت حدودی چقدر هزینه دارد و فراموش نکنید این قیمت ها حدودی هستند. تنها راه تعیین هزینه نهایی مراجعه به کلینیک است.

ارتودنسی نامرئی چیست؟

اصطلاح ارتودنسی نامرئی بیشتر توسط عموم مردم مورد استفاده قرار میگرد و اشاره به روش های ارتودنسی دارد که در آن ها برای صاف کردن و اصلاح ناهماهنگی دندان ها از دستگاه های خاصی استفاده میشود. این دستگاه ها یا شفاف هستند و یا اینکه نمیتوان به راحتی آن ها را دید و به عبارتی پنهان هستند. سه نوع از این دستگاه ها در حوزه ارتودنسی نامرئی که برای صاف کردن و اصلاح عدم تراز دندان ها از آن ها استفاده میشود عبارتند از:

  1. سیستم متحرک اینویزیلاین
  2. سیستم لینگوال یا پشت دندان
  3. سیستم سرامیکی

ما برای اینکه بتوانیم هزینه ارتودنسی نامرئی را محاسبه کنیم باید به جزئیات هزینه هر کدام از سه مورد بالا بپردازیم که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته اند و قیمت هر کدام نوشته شده است.

عوامل موثر در تعیین هزینه ارتودنسی

بعضی از مراجعان به کلینیک و کاربرانی که وارد سایت میشوند از ما میخواهند که یک قیمت دقیق برای خدمات دندانپزشک ارائه دهیم اما حقیقتش را بخواهید چنین چیزی امکان پذیر نیست زیرا برای مثال قیمت ارتودنسی نامرئی خودش به تنهایی تحت تاثیر عوامل مختلفی است که به ما اجازه نمیدهد یک عدد ثابت و یا دقیق برای این موضوع ارائه دهیم.

ارتودنسی نامرئی مخصوص افرادی خاص

معمولا هر کسی از این نوع ارتودنسی ها استفاده نمیکند و بیشتر کسانی رو به درمان با این سیستم ها می آورند که به هیچ عنوان تمایل ندارند کسی بفهمد تحت ارتودنسی هستند. به عبارتی کسانی که میخواهند چراغ خاموش دندان های خود را صاف و یکدست کنند بیشتر علاقمند به این سیستم ها هستند. از آنجایی که هزینه ارتودنسی نامرئی زیاد است شاید کسانی که توانایی مالی زیادی ندارند و یا نمیخواهند پول زیادی هزینه کنند رو به ارتودنسی ثابت با بریس فلزی بیاورند.

سخن آخر

امروز در این مطلب سعی کردیم تا شما عزیزان را با ارتودنسی نامرئی و هزینه آن بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات مناسبی را در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

  • ۰۰/۰۹/۱۷
  • استادیو نت ابزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی